error
  • XML Parsing Error at 1:247. Error 73: > required
ქიმიის მასწავლებელი
ქიმიის მასწავლებელი
ქალბატონი, შორენა გაგუა - ქიმიის მასწავლებელი.
განათლება
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი-ქიმიის მაგისტრის აკადემიური ხარისხი
2004 – 2006 წწ
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუგდიდის ფილიალი, ქიმია-ბიოლოგიის ფაკულტეტი- ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი, ქიმიკოს-ექსპერტის, ქიმიის მასწავლებლის კვალიფიკაცია
2000 – 2004 წწ
სამუშაო გამოცდილება
სსიპ ახალციხის მუნიციპალიტეტის სოფელ საყუნეთის საჯარო სკოლა. დისტანციური სწავლების (ქიმია) მასწავლებელი.
თებ/2020 - დღემდე
• ქიმიის გაკვეთილების ჩატარება;
სსიპ მერაბ კოსტავას სახელობის ქალაქ ზუგდიდის #2 საჯარო სკოლა, ქიმიის მასწავლებელი
სექ/2012–დღემდე
• ქიმიის გაკვეთილების ჩატარება;
• პრაქტიკული მეცადინეობების დაგეგმვა და ჩატარება მოსწავლეებისათვის;
• სკოლაში ჩატარებული სარეიტინგო, საგამოცდო ტესტირებისთვის ტესტების შედგენა და შეფასების კომპონენტების შემუშავება;
• არაფორმალური განათლების ფარგლებში, კლუბის მუშაობის დაგეგვა და წარმართვა.
საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო. კურიკულუმის განვითარებისა და დანერგვის ექსპერტი
ოქტ/ 2019 - ივნ/2020
სკოლის კურიკულუმის დაგეგმვასა და დანერგვაში დახმარების გაწევა, სამუშაო შეხვედრების დაგეგმვა და ჩატარება
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, მასწავლებლის სახლი, ტრენერი
სექ/2012–დღემდე
• ტრენინგების ჩატარება ტრენინგ-მოდულების მიხედვით (ქიმიაში - (როგორც საგნობრივი ისე მეთოდური) და პროფესიულ უნარებში;
• სიახლეების გაცნობა და ტრენინგის მონაწილეების შეფასება;
• სამუშაო შეხვედრის ფასილიტატორი.
• სქემის ტრენერ - კონსულტანტი.
ახალგაზრდა შემოქმედთა სამეცნიერო ცენტრი ,,პროგრესი“. განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს დაკვეთით, ჯგუფური ტურნირი ქიმიაში. ჟიურის წევრი
25/08 - 30/11 2014წ
14/05 – 15 /07 2015წ
• საკონკურსო დავალებების შედგენა;
• გუნდის ნაშრომების რეცენზირება;
• დასწრებული ტურის ჟიურის შემადგენილობაში მუშაობა, გუნდების შეფასება.
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი
ივლ/2012წ
• მასწავლებელთა და აბიტურიენტთა ნაწერების(ტესტები) გასწორება და შეფასება.
სსიპ - ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქ. ზუგდიდის N 7 საჯარო სკოლა, ქიმიის მასწავლებელი
თებ/2012- სექ/2012
• ქიმიის გაკვეთილების ჩატარება
• პრაქტიკული მეცადინეობების დაგეგმვა და ჩატარება მოსწავლეებისათვის.
ა.(ა).ი.პ ზუგდიდის წმიდა გიორგის სახელობის გიმნაზია, ქიმიის მასწავლებელი
აგვ/ 2008 – აგვ/2011
• ქიმიის გაკვეთილების ჩატარება;
• პრაქტიკული მეცადინეობების დაგეგმვა და ჩატარება მოსწავლეებისათვის.
სერტიფიკატები:
მასწავლებლის სერთიფიკატი- მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.
საბუნებისმეტყველო საგნის მასწავლებლის სერთიფიკატი ქიმიის ექსპერიმენტულ ნაწილში- მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.
სერთიფიკატი ტრენერის - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, ტრენერთა სკოლა, ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი.
კონფერენციები:
კონფერენცია სქემაში ჩართული მასწავლებლებისთვის - მსმენელი, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი;
კონფერენცია - სასკოლო ქსელების განვითარება - პროფესიული თანამშრომლობისთვის - მსმენელი. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი;
ქიმიის მასწავლებელთა კონფერენცია- ,,მასწავლებელთა საგნობრივი გაერთიანებების ჩართულობა მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტისთვის რეკომენდაციების შემუშავება“ - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. საქართველოს პროფესიონალ ქიმიკოსთა ასოციაცია;
კონფერენცია -,,STEM საგნების წარმატებული გამოცდილებები“ - ქალაქ ზუგდიდის საგანმანათლებლო რესურსცენტრი, მომხსენებელი;
კონფერენცია - ,,ოქროს რიცხვი - 2019“ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ გაცემული გრანტის ,,საჯარო სკოლების ქიმიის მასწავლებელთა თანამშრომლობითი კულტურის გაძლიერება და პროფესიული განვითარება“ პროექტის ფარგლებში. მომხსენებელი. მომხსენებელი. ორგანიზატორთა ჯგუფის წევრი.
ჩატარებული და გავლილი ტრენინგები:
ტრენინგი - ,,კომუნიკაცია, აქტიური მოსმენა, სტერეოტიპები“- სერთიფიკატი, ორგანიზაცია ,,ათინათი“ .
ტრენინგი - ,,სასწავლო პროცესის დაგეგმვა, მართვა და ევალუაცია“ -სერთიფიკატი.
ტრენინგი - ინკლუზიური განათლება- სერთიფიკატი,
ტრენერთა ტრენინგი -მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი.
ტრენინგი: ,,ამოცანების ამოხსნის მეთოდიკები ორგანულ ქიმიაში“-მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი.
„ ორგანული ქიმია“-მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი.
ტრენინგი სქემაში ჩართული მასწავლებლებისთვის -მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი;
ქიმიის ტრენერთა ტრენინგი ,,კომპიუტერული პროგრამების გამოყენება ქიმიაში“ -მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი.
ტრენინგის შეფასება- მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი, ტრენერთა სკოლა;
ტრენინგი - ჯგუფის დინამიკა - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი, ტრენერთა სკოლა;
ტრენინგი - მოტივაცია და დიფერენცირებული სწავლების სტილი - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი, ტრენერთა სკოლა;
ტრენინგი - ანგარიშვალდებულება -მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი, ტრენერთა სკოლა.
ტრენინგი სასკოლო ქსელები, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. მასწავლებლის სახლი;
ტრენინგი ფასილიტატორებისთვის - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;
ტრენინგი -მასწავლებლის პროფესიული საქაღალდის შეფასება- მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;
ტრენინგი -სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და შეფასება- მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;
ტრენინგი- მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო მიდგომები“ - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი;
ტრენინგი -„მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები“-მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი;
ტრენინგი - ,,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემო - სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები“ -მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი;
ტრენინგი - ,,სასწავლო პროცესის პოზიტიური მართვა და მზაობა პროფესიული განვითარებისათვის“ - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი;
ტრენინგი - ,,მასწავლებლის მიერ შექმნილი ეფექტური და ეფექტიანი სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა სწავლა- სწავლის პროცესში“ - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;
ტრენინგი - მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომები ,, აქტიური სწავლება ქიმიაში“- მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;
ტრენინგი - პრაქტიკის კვლევის დაგეგმვა, წარმართვა და შეფასება„ - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;
ტრენინგი - საგაკვეთილო დაკვირვება „-მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;
ფოკუს ჯგუფი - „მასწავლებელთა საგნობრივი ჩართულობა მასწავლებლის სტანდარტისთვის რეკომენდაციების შემუშავება“-მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. საქართველოს პროფესიონალ ქიმიკოსთა ასოციაცია;
ტრენინგი - „ინტელის ძირითადი კურსი: პროექტებით სწავლება და ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება.
ტრენინგი - ,,ახალი სკოლის მოდელი“ - საგნობრივი (მათემატიკა, ქართული, ინგლისური, ბუნებისმეტყველება, მე და საზოგადოება, მუსიკა, ხელოვნება, სპორტი) საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო. სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი.
ტრენინგი - ,,ახალი სკოლის მოდელი“ - „ქოუჩინგის ცნება და საბაზისო უნარები“ სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრი.
ტრენინგი - ,,ახალი სკოლის მოდელი“ - ქიმია საქართველოს განათლების, მეცნიერებისა, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო.
სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
16 თებერვალი, 2021 წ.
FaceBook Twitter Digg MySpace Delicious Google ელფოსტაბეჭდვა
ფოტოგალერეა
პრომო გალერეა
ჯიმშერ ღურწკაია - ჯიჯის დამფუძნებელი და მესაკუთრე
გმადლობთ, რომ დაინტერესდით ჯჯ-გიმნაზიით და ეწვიეთ ჩვენს ვებ-გვერდს! ჩვენ კარგად გვესმის, თუ რაოდენ ძნელია მშობლისათვის შვილის განათლებასთან დაკავშირებით იმ გადაწყვეტილების მიღება, რომელმაც შესაძლოა მთელი ოჯახის მომავალი ბედი განსაზღვროს, ხოლო პედაგოგისთვის ისეთი სამსახურის პოვნა,სადაც შესაძლებელია სრული თვითრეალიზაცია და აღიარების მოპოვება. ვიმედოვნებთ, ვებ-გვერდი დაგეხმარებათ გიმნაზიის გაცნობასა და ინფორმირებული გადაწყვეტილების მიღებაში.